Pożyczka ratalna

  • Czym jest RRSO?

    RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania.

    To informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki ponosisz w związku z umową pożyczkową. Wskaźnik jest liczony w stosunku rocznym.

    Dzięki temu nie musisz się zastanawiać by porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach. Całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

    Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
  • Jak mogę otrzymać pożyczkę w ratanaplus.pl?

    Jeśli jesteś nowym Klientem:

    • wejdź na stronę główną www.ratanaplus.pl
    • wybierz suwakiem kwotę oraz okres pożyczki i kliknij w przycisk "weź pożyczkę"
    • wypełnij krótki formularz rejestracyjny
    • potwierdź poprawność rachunku bankowego

    To takie proste! Pozostało oczekiwać na wiadomość sms z decyzją pożyczkową.

    Jeśli to nie jest Twoja pierwsza pożyczka zaloguj się i złóż kolejny wniosek.


  • Co jest potrzebne aby stać się Klientem?

    Wystarczy że:

    • jesteś konsumentem w świetle obowiązującego prawa (art. 221 Kodeksu Cywilnego)
    • jesteś w wieku od 19 do 73 lat
    • dysponujesz własnym numerem telefonu komórkowego, e-mailem
    • posiadasz indywidualny imienny rachunek bankowy
    • założysz profil Klienta na naszej stronie internetowej (zarejestruj się)
    • przejdziesz pozytywnie weryfikację oraz ocenę zdolności kredytowej
  • Jakie kryteria wypłacalności muszę spełnić by móc otrzymać pożyczkę?

    Oceniając Twoją zdolność kredytową bierzemy pod uwagę m.in.:

    • posiadanie udokumentowanego dochodu,
    • brak obciążenia komorniczego,
    • brak wpisu w rejestrach dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych. Sprawdzane są informacje umieszczone w Biurach Informacji Gospodarczej, Platformie Wymiany Informacji Pożyczkowej (CRIF) oraz Kaczmarski Group.
    • brak niespłaconych zobowiązań względem Pożyczkodawcy,
  • Czy otrzymam pożyczkę, jeśli jestem zadłużony w banku?

    Współpracujemy z odpowiedzialnym pożyczkodawcą który udziela pożyczek osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe.

    Posiadanie zaległego zobowiązania nie jest przeszkodą jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
  • W jakich godzinach są wydawane decyzje pożyczkowe?

    Wnioski są rozpatrywane całodobowo.

    Potrzebujesz pieniędzy? Nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę
  • Czy poddajecie weryfikacji moją tożsamość?

    Oczywiście.

    Wdrożyliśmy dodatkowe mechanizmy weryfikacji zgodności Twoich danych osobowych z bankowymi już na etapie rejestracji.

    Bardzo nam zależy aby zapobiegać sytuacjom, w których osoby niepowołane mogłyby posłużyć się Twoimi danymi osobowymi.
  • Moje dane figurują w bazie Aventus Group, co robić?

    Jeśli podczas rejestracji zobaczysz taki komunikat, może to być spowodowane:

    • Rejestracją na stronie www.ratanaplus.pl w przeszłości
    • Jesteś Klientem www.pozyczkaplus.pl

    Aby złożyć wniosek o pożyczkę wystarczy kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ.
  • W jaki sposób mogę potwierdzić swoje konto bankowe?

    • ekspresowo – dysponujemy natychmiastową metodą potwierdzenia poprawności konta bankowego bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej. Wystarczy zalogować się do banku poprzez udostępniony link. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji

    • klasycznie - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego,
  • Czym jest weryfikacja natychmiastowa rachunku?

    Jest to usługa za pomocą której ekspresowo potwierdzisz poprawność swojego rachunku bankowego. Ma ona na celu dodatkową weryfikację Twoich danych osobowych przed zawarciem umowy pożyczki.

    Stosując to rozwiązanie nie musisz posiadać żadnych środków na koncie, jest to metoda bezprzelewowa.

    Z usługą możesz zapoznać się na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o.
  • Błędne hasło. Jak je odzyskać?

    Wystarczy potwierdzić dane kontaktowe które widnieją w profilu Klienta.

    Aby otrzymać nowe hasło - KLIKNIJ TUTAJ
  • W jakim czasie pieniądze będą na moim koncie?

    Zadbamy o to aby zasiliły Twoje konto jak najszybciej. Środki są wypłacane niezwłocznie po otrzymaniu smsa potwierdzającego pozytywną decyzję kredytową.

    Możesz otrzymać pieniądze przelewem ekspresowym lub tradycyjnym, w zależności od banku w którym posiadasz konto.

    Jeśli posiadasz konto w banku z listy poniżej to otrzymasz przelew natychmiastowy, w godzinach zamieszczonych w tabeli. Wyjątkiem jest przerwa techniczna banku.

    Lista banków w których otrzymasz przelew natychmiastowy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

    W przypadku wypłaty poza godzinami zamieszczonymi w tabeli, podczas przerwy technicznej banku, oraz gdy posiadasz konto w banku, którego nie ma na liście realizowany jest przelew tradycyjny z rachunku PKO BP. Pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgować międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

    Tabela sesji międzybankowych - KLIKNIJ I SPRAWDŹ
  • Jak mogę spłacić pożyczkę?

    Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Można skorzystać z opcji przelewu ekspresowego, aby natychmiast otrzymać potwierdzenie rozliczenia pożyczki, lub nadać przelew tradycyjny. 

    Spłaty można dokonać: 

    • z własnego rachunku bankowego,
    • z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
    • w oddziale banku lub na poczcie.

    Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w profilu Klienta.
  • Czy mogę wcześniej spłacić pożyczkę?

    Oczywiście. Masz prawo dokonać wcześniejszej wpłaty przed terminem wyznaczonym umową pożyczki.

    Jeśli planujesz uregulować całą pożyczkę przed terminem skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 8710060 w celu sprawdzenia całkowitej kwoty do spłaty.
  • Pożyczka została spłacona. Kiedy mogę wziąć kolejną?

    Możesz złożyć wniosek o kolejną pożyczkę od razu po spłacie poprzedniej.

    Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie. W momencie rozliczenia prześlemy wiadomość sms potwierdzającą spłatę.
  • Co zrobić, gdy nie mogę spłacić raty pożyczki w terminie?

    Rozumiemy, iż w życiu zdarzają się różne sytuacje losowe. Poinformuj nas o możliwości opóźnienia w dostarczeniu wpłaty.

    Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail. Dane do kontaktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Pracownicy działu Zaległych Płatności służą doradztwem.
  • Czy mogę odstąpić od umowy?

    Tak, masz 14 dni na rezygnację z zawartej umowy pożyczkowej.

    Dostarcz nam w tym czasie wypełniony formularz odstąpienia przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy.
  • W jaki sposób mogę dowiedzieć się o stanie rozliczeń Pożyczki?

    Zapis historii kredytowej wraz z wpłatami dla Twojej wygody udostępniamy w Twoim profilu Klienta w zakładce "Twój status". Zaloguj się i sprawdź.
  • Nie otrzymuję e-maili

    Jeśli nie otrzymujesz e-maili, sprawdź folder "Spam" oraz "Oferty" znajdujące się na Twojej skrzynce pocztowej. Nadawcą wiadomości jest info@ratanaplus.pl.

    Zaloguj się na swój profil Klienta, w zakładce "Twoje dane" znajduje się aktualnie podany e-mail, sprawdź czy został wprowadzony poprawnie.
  • Jak mogę zmienić swoje dane?

    Przed złożeniem wniosku o pożyczkę sprawdź czy dane w Twoim profilu Klienta są aktualne.

    Informacje dotyczące danych osobowych oraz źródła dochodu znajdziesz w zakładce “Twoje dane”. Aktualne rachunki bankowe znajdują się w zakładce “Banki”. Znajdziesz tam wskazówki jak zaktualizować poszczególne dane.