-
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania.
To informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki ponosisz w związku z umową pożyczkową. Wskaźnik jest liczony w stosunku rocznym.
Dzięki temu nie musisz się zastanawiać by porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach. Całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.
Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ -
Jeśli jesteś nowym Klientem:
• wejdź na stronę główną www.ratanaplus.pl
• wybierz suwakiem kwotę oraz okres pożyczki i kliknij w przycisk "weź pożyczkę"
• wypełnij krótki formularz rejestracyjny
• potwierdź poprawność rachunku bankowego
To takie proste! Pozostało oczekiwać na wiadomość sms z decyzją pożyczkową.
Jeśli to nie jest Twoja pierwsza pożyczka zaloguj się i złóż kolejny wniosek.
-
Wystarczy że:
• jesteś konsumentem w świetle obowiązującego prawa (art. 221 Kodeksu Cywilnego)
• jesteś w wieku od 19 do 73 lat
• dysponujesz własnym numerem telefonu komórkowego, e-mailem
• posiadasz indywidualny imienny rachunek bankowy
• założysz profil Klienta na naszej stronie internetowej (zarejestruj się)
• przejdziesz pozytywnie weryfikację oraz ocenę zdolności kredytowej -
Oceniając Twoją zdolność kredytową bierzemy pod uwagę m.in.:
• posiadanie udokumentowanego dochodu,
• brak obciążenia komorniczego,
• brak wpisu w rejestrach dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych. Sprawdzane są informacje umieszczone w Biurach Informacji Gospodarczej, Platformie Wymiany Informacji Pożyczkowej (CRIF) oraz Kaczmarski Group.
• brak niespłaconych zobowiązań względem Pożyczkodawcy, -
• ekspresowo – dysponujemy natychmiastową metodą potwierdzenia poprawności konta bankowego bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej. Wystarczy zalogować się do banku poprzez udostępniony link. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji
• klasycznie - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego, -
Jest to usługa za pomocą której ekspresowo potwierdzisz poprawność swojego rachunku bankowego. Ma ona na celu dodatkową weryfikację Twoich danych osobowych przed zawarciem umowy pożyczki.
Stosując to rozwiązanie nie musisz posiadać żadnych środków na koncie, jest to metoda bezprzelewowa.
Z usługą możesz zapoznać się na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o. -
Wystarczy potwierdzić dane kontaktowe które widnieją w profilu Klienta.
Aby otrzymać nowe hasło - KLIKNIJ TUTAJ
-
Zadbamy o to aby zasiliły Twoje konto jak najszybciej. Środki są wypłacane niezwłocznie po otrzymaniu smsa potwierdzającego pozytywną decyzję kredytową.
Możesz otrzymać pieniądze przelewem ekspresowym lub tradycyjnym, w zależności od banku w którym posiadasz konto.
Jeśli posiadasz konto w banku z listy poniżej to otrzymasz przelew natychmiastowy, w godzinach zamieszczonych w tabeli. Wyjątkiem jest przerwa techniczna banku.
Lista banków w których otrzymasz przelew natychmiastowy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
W przypadku wypłaty poza godzinami zamieszczonymi w tabeli, podczas przerwy technicznej banku, oraz gdy posiadasz konto w banku, którego nie ma na liście realizowany jest przelew tradycyjny z rachunku PKO BP. Pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgować międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.
Tabela sesji międzybankowych - KLIKNIJ I SPRAWDŹ -
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Można skorzystać z opcji przelewu ekspresowego, aby natychmiast otrzymać potwierdzenie rozliczenia pożyczki, lub nadać przelew tradycyjny.
Spłaty można dokonać:
• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej,
• w oddziale banku lub na poczcie.
Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w profilu Klienta. -
Przed złożeniem wniosku o pożyczkę sprawdź czy dane w Twoim profilu Klienta są aktualne.
Informacje dotyczące danych osobowych oraz źródła dochodu znajdziesz w zakładce “Twoje dane”. Aktualne rachunki bankowe znajdują się w zakładce “Banki”. Znajdziesz tam wskazówki jak zaktualizować poszczególne dane.